lauantai 13. heinäkuuta 2013

Keidaskaverikatsaus.

3.8.2012 kirjottelin keidaskavereista. Lopussa mainitsin, että toivoisin listalla olevan yhden kauristytön. Nyt, lähes vuosi myöhemmin, mulla ei ole vain yhtä kauristyttöä, vaan peräti kaks! Asiathan on siis paremmin kuin hyvin sen osalta. Ensimmäisen comebackista mä olen jo toipunut, mutta vielä on toinen hieman käsittelyssä :D Hän muuten lupasi lähteä sinne kolposkopiaan mun tueksi ja turvaksi. Meinasi päästä parku siinä vaiheessa.

Molemmat vesimiestyttöset on mukana tänäkin vuonna. Hauska yhteensattuma on, että nämä kaksi on eniten kritisoineet mun ihmissuhderatkaisuja tämän vuoden puolella. Vaikka kyllä mä tiedän, että hyvää ne vain tarkoittaa, ja ajattelee mun parasta. Nämä molemmat (sekä heidän puolisonsa) pitävät edelleen tiukasti kiinni minun sydämestä.

Kalatyttöni on tottakai edelleen minun elämässä. Hän vain on niin kovin kaukana... :/

Härkätyttönä harvoin siedän muita härkiä lähimaisemissa, varsinkaan naispuolisia, mutta viimeisen vuoden aikana mun elämään (ja sydämen lähituntumaan) on löytänyt tiensä peräti kaksi härkätyttöstä. Toinen on synttärikaimani, toista kutsun pikkusiskokseni.

Vuosi sitten mainittu kaksostyttö on myös elossa, me ei vain oikein enää leikitä yhdessä. Samoin kävi neitsyttytön kans.

Rapupoikani ei ole kadonnut mihinkään! <3 Ja hyvä niin. Mitä mä olisinkaan ilman armastani. Väittäsin myös että rapupoikien kurssit on nousussa, mun lähipiirissä on nimittäin toinenkin.

Enkä mä ole leijonapoikaanikaan unohtanut. Vahvasti elämässäni mukana hänkin.

Vaakatyttöjä mainitsin vuosi sitten kaksi. Määrä on puolittunut. Nyt on yksi, ehdottoman korvaamaton isosiskoni.

Semmoinen ystäväkatsaus tällä kertaa. Näillä eväillä mun ei kai pitäis tuntea itseäni hetkeäkään yksinäiseksi <3

(kyllä mä silti joskus tunnen, anteeksi.)

Ps: Jänskättää jo ihan kamalasti! Kahen viikon päästä tähän vuorokauden aikaan Qstock on jo voiton puolella, mä en malttas odottaa että pääsen sinne tiskin taakse riekkumaan. Eilen näin viime vuoden lempparityökaveripojat Mestassa, en oo vissii ainoa joka on vienosti liekeissä jo :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuiskaisit ees.